Egy tanév Salzburgban

A Kecskeméti Piarista Gimnázium jóvoltából egy évet Salzburgban tölthetek a Jézus szíve misszionáriusok magángimnáziumában. Az itt eltöltött időről számolok be, lehetőleg minél sűrűbben. Ez a blog nem hivatalos beszámoló, így nem a fontosabb, hanem az érdekesebb, viccesebb események kapnak benne prioritást.

Friss topikok

  • G890707: *fogok :D (2009.03.21. 18:29) 2009. 01. 07.
  • :D na ez én vagyok :D: nah:d wehehhehehhehhehhehhehehhehehehhehhe ezen nevettem:D (2008.12.11. 09:44) 2008. 12. 07.
  • Zölike: Egyébként jelenleg gyengélkedek,szóval SAJNOS nem tudok suliba menni:D (2008.12.02. 18:10) 2008. 12. 02.
  • Defender9702: Valóban klassz lehetett a királyi sirban! rémületedben röhögsz ennyire a képen? anya (2008.10.03. 20:01) 2008. 09. 21.
  • :D na ez én vagyok :D: Sztem mára eleget írtam:D el is fáradtam jaaaaa vicc: Mi az piros és árt a fogaknak??????? (tégla)... (2008.09.16. 16:21) 2008. 09. 14.

Linkblog

2008. 09. 21.

2008.10.01. 13:59 G890707

Beköszöntött a következő vasárnap, borús idővel...  Bartek kihívott minket a városba, mert már elkezdődtek a különböző vásárok a városban Salzburg Landespatronja Szt. Rupert tiszteletére. A főtéren és a Salzach partján is zajlott az ünneplés. A dóm mellett dodzsem, ( amit ki is próbáltunk) ill. körhinta..  :) A tér sikolyoktól volt hangos. A sikolynak két forrása volt... az egyik a "forgó ház" ( Rotaaatee coeeliii deesupeeeer ... :D )amelyik előlről normál háznak tűnik, de ahogy bemegy az ember fia, az vízszintesen elkezd forogni egy hosszanti tengelyen. :) Szóval meghányattatja a népet. :D .. a másik a láncos körhinta volt, ahol a kis "majom családok" csimpaszkodtak össze. Betértünk a dómba, vagyis inkább alá..; :D aztán Bartek felvitt minket a hegybe vájt katakombákba. Belefeküdtem egy királyi fekhelybe. ( vagy pisoir? :O )  :D A járatok elég szűkek voltak. Ezért érthető volt, miért írták ki az ajtófélfákra, hogy vigyázat. Mindenesetre Bartek letesztelte a félfákat. :) Működnek.. A dodzsem után beültünk egy híres főtéri kávézóba és isteni forrócsokit meg sütit fogyasztottunk el. Bartek Paparazzinak hívott, mivel a bloghoz szükségem volt képekre, ezért minden érdekes dolgot lefotóztam + a lófrakam és az ingem miatt olasznak néz.. :D sztem nem vagyok..

 

 

 

 

 

 

  

 

 

Young man... papapa-pa  para-ppa
Wáájemszííéé...  :D
Ez a fúvós banda! Fastzinierend.. :)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://salzburg.blog.hu/api/trackback/id/tr64690674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Defender9702 2008.10.03. 20:01:00

Valóban klassz lehetett a királyi sirban! rémületedben röhögsz ennyire a képen?
anya
süti beállítások módosítása