Egy tanév Salzburgban

A Kecskeméti Piarista Gimnázium jóvoltából egy évet Salzburgban tölthetek a Jézus szíve misszionáriusok magángimnáziumában. Az itt eltöltött időről számolok be, lehetőleg minél sűrűbben. Ez a blog nem hivatalos beszámoló, így nem a fontosabb, hanem az érdekesebb, viccesebb események kapnak benne prioritást.

Friss topikok

  • G890707: *fogok :D (2009.03.21. 18:29) 2009. 01. 07.
  • :D na ez én vagyok :D: nah:d wehehhehehhehhehhehhehehhehehehhehhe ezen nevettem:D (2008.12.11. 09:44) 2008. 12. 07.
  • Zölike: Egyébként jelenleg gyengélkedek,szóval SAJNOS nem tudok suliba menni:D (2008.12.02. 18:10) 2008. 12. 02.
  • Defender9702: Valóban klassz lehetett a királyi sirban! rémületedben röhögsz ennyire a képen? anya (2008.10.03. 20:01) 2008. 09. 21.
  • :D na ez én vagyok :D: Sztem mára eleget írtam:D el is fáradtam jaaaaa vicc: Mi az piros és árt a fogaknak??????? (tégla)... (2008.09.16. 16:21) 2008. 09. 14.

Linkblog

2008. 09. 14.

2008.09.14. 19:07 G890707

Az éjjel sokáig nem tudtam elaludni... Reggel élőhalottként keltem. Olyan 5:50 körül... mintha Dózsa féle parasztfelkelés lenne. :D Csipp-csöpp csöpörög... Hát ebből már megint nem lesz Magistrat meg Vonatos kárte... :(  A reggelinél a kedves feketehajú nénivel beszélgettünk, aki a konyhán dolgozik. Az asztalnál közöltük vele, hogy már Ádámmal is csak németül beszélünk egymás közt. Eltévesztettem a vaj névelőjét, erre az összes asztalon található dolog névelőjét elmondta. :) Mint egy élő németóra. Csak ez jobb.. :D Elmondása szerint ő képtelen az irodalmi németet jól használni szóban, írásban mégúgyse... Ekkor közöltem vele, hogy hálistennek a magyarban nincsenek nemek... Véleményem szerint a nemek abszolút haszontalanok, csupán széppé teszik a nyelvet. A névelőt nem tartalmazó nyelvek sokkal funkcionálisabbak... szal maradok a MAGYARnál :D A mise nagyon egyszerű volt. A sekrestyébe behatoltunk, a kód ismeretében, ahol már két osztrák ministráns várt. Elkezdtek magázni, de rendre utasítottam őket :D Aztán feljegyeztem a nevemet, az egyikük pedig mutogatta hova írjam majd bámulta, milyen ékezeteket írok. -Ungarischer Name!-mondtam nagy hirtelen. :) Piros ill. zöld zsinórt kötnek a ministránsok a derekukra. Pirosat ünnepnapon. Vajon milyen ünnep volt ma?? Vagy csak vasárnap? Ádámmal ezen gondolkoztunk... Az ebéd iszonyú laktató volt. Előételnek ízletes zöldségleves. Főételnek: saláta + nagy szaftos húsok + tésztagombócok. :P Aztán pedig nutellás, diós töltelékkel töltött palacsinta, vaníliával nyakon öntve. :P A délután aludtam egyet. ( itt könnyen megy, a hegyek közti nyugalomban ) Este 9-től fél12-ig felsősök köre volt. Az összes felsős + Porenta ig. Úr a nevelői szobában körbeült egy hatalmas méretű söröskoróval és rengeteg finomsággal megrakott asztalt. A "kenyérke" olyan finom volt, hogy már magába kielégítő ízű. :P A magyar nyelvet is kitárgyaltuk. Aztán a szeptemberi választások miatt az osztrák politika került elő, ami sajnos letörölte a mosolyt az arcokról. Előkerültek ellentétek, ill. a náci szó is többször elhangzott a pártok szemléletének megvitatásánál. A végén viszont nevetve mentünk aludni, mert az egyik volt oszt. társ Trotzkij volt, Trotzkijt pedig jégcsákánnyal gyilkolták meg, Mexikóban. ( ugyan mit keres trotzkij mexikóban?? és hogy jön mexikóhoz a jég?? a csákány még érthető.. :D ) Később a világjártak felvilágosítottak hogy nagy jégtömböket szállítanak oda.  :)

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://salzburg.blog.hu/api/trackback/id/tr62663247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

:D na ez én vagyok :D 2008.09.16. 15:47:28

Na Máté legalább a kaja finom volt biztos!!!!!:D Ja meg mondtad, hogy a kenyerke is finom.. jó... hogy nem írsz róla verset vagy igen?:D

:D na ez én vagyok :D 2008.09.16. 15:50:54

Ölitek ott a Trotzkijokat:D...meg Mexikó hmm éhes is lettem:d, de nem a jégcsákány miatt:d

:D na ez én vagyok :D 2008.09.16. 15:55:40

Több képet akarok:d valami nyugatót, mert olvasás közben néha jó lenne megpihenni... de lehet nem ártana valami életkép se:d pl.:meki és hasonlók:d

:D na ez én vagyok :D 2008.09.16. 16:21:47

Sztem mára eleget írtam:D el is fáradtam jaaaaa vicc: Mi az piros és árt a fogaknak??????? (tégla)

Két katica beszélget átmentél a vizsgán????? Át... Hány ponttal??? 7 ponttal:D

Ez olyan csúnya volt kicsinek.... hogy az anyja telefonon szoptatta:D

Ki az abszolút bátor ember???? Aki hashajtóra altatót vesz be:D

Amikor gyermekkoromban elraboltak a szüleim azonnal akcióba lendültek..... kiadták a szobámat:D

Kislányom egyedül oldottad meg ezt az egyenletet????Nem két ismeretlennel:D

Anya igaz hogy nagyok a fogaim???Kuss még összekarcolod a parkettát:D

és a legjobb:

Nagyanyám 65 éves korában kezdett el napi 5 km-t gyalogolni... Most 72 éves..... és fogalmunk sincs hogy hol lehet:D:D

+1

Két kutya megy egy este az utcán. Megszólal az egyik -te ez nem a Vágó Pista háza?.... De... Megjelöljük????:D:D
süti beállítások módosítása