Egy tanév Salzburgban

A Kecskeméti Piarista Gimnázium jóvoltából egy évet Salzburgban tölthetek a Jézus szíve misszionáriusok magángimnáziumában. Az itt eltöltött időről számolok be, lehetőleg minél sűrűbben. Ez a blog nem hivatalos beszámoló, így nem a fontosabb, hanem az érdekesebb, viccesebb események kapnak benne prioritást.

Friss topikok

  • G890707: *fogok :D (2009.03.21. 18:29) 2009. 01. 07.
  • :D na ez én vagyok :D: nah:d wehehhehehhehhehhehhehehhehehehhehhe ezen nevettem:D (2008.12.11. 09:44) 2008. 12. 07.
  • Zölike: Egyébként jelenleg gyengélkedek,szóval SAJNOS nem tudok suliba menni:D (2008.12.02. 18:10) 2008. 12. 02.
  • Defender9702: Valóban klassz lehetett a királyi sirban! rémületedben röhögsz ennyire a képen? anya (2008.10.03. 20:01) 2008. 09. 21.
  • :D na ez én vagyok :D: Sztem mára eleget írtam:D el is fáradtam jaaaaa vicc: Mi az piros és árt a fogaknak??????? (tégla)... (2008.09.16. 16:21) 2008. 09. 14.

Linkblog

2008. 12. 13.

2009.01.27. 13:48 G890707

Szombat tizenharmadika... a hazautam :)  Reggel felkeltem, már reggelinél bepakoltam egy-két kaját, amit magammal vittem az útra. Nagyon meg volt pakolva a táskám. :P Minden jóval... ajándékkal.. ruhákkal. Ami szemnek s szájnak ingere. XD Mivel az S-Bahn tökéletesen rossz időpontban indult és 3 perccel a vonatindulás előtt értem volna a pályaudvarra, az előző S-Bahnt pedig lekéstem. Így kigyalogoltam a vonathoz, amit el is sikerült érnem. Szerencsére volt helyjegyem, így nem kellett olyan dolgokkal bajlódnom mint a mellettem ülő francia úriembernek, aki nem kapott helyet. HIHI :) Kb. 40 percen át beszélgettem vele angolul, mire elhangzott a kérdés. Where are you from? ( azaz 'Hova valósi vagy?' ) Mondtam hogy magyar vagyok. Innentől beszélgettünk magyarul...  :-D  Kiderült, hogy ő erdélyi származású, de Kanadában él jó ideje. Először mindig Transylvaniának nevezte, majd később eszébe jutott magyar megfelelője. :) Ez azért érdekes volt. ... Elpanaszkodta, hogy a franciák mekkora csalók. Mindenben csak csalnak. Én meg mondtam neki, hogy ez nem újdonság. :D ... Eladtak neki egy telefont, amit később nem aktiváltak. :) ... Az úton szembe ült velem egy középkorú hölgy, aki csak arról tudott beszélni, hogy hát szörrrrnyűűű világban élünk, és milyen jó volt még régen az "átkosban".  :D  Én meg csak mosolyogtam rá, amikor kimondta: "De jól éltem régen..." és kinézett a távolba. .. Már ki akart törni belőlem, hogy ráébresszem, azért élt akkor jól mert most rosszul ,de fordítva is igaz. :) De nem akartam összerombolni szegény álmát. :D ... Már majdnem elaludtam, amikor megérkezett 2 olasz úriember a barátnőjükkel... :D Azt hiszem nem kell ecsetelni hogy az olaszok milyen alaphangerővel beszélnek. ( Szerintem a repülőgépturbinán hangosítani kéne, ha hallani akarná az ember emellett.  XD ) ... Aztán megérkeztem a Keleti-pu.-ra. ;)  Innentől már ünnepek... az nem Salzburg. :-)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://salzburg.blog.hu/api/trackback/id/tr23906075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása