Egy tanév Salzburgban

A Kecskeméti Piarista Gimnázium jóvoltából egy évet Salzburgban tölthetek a Jézus szíve misszionáriusok magángimnáziumában. Az itt eltöltött időről számolok be, lehetőleg minél sűrűbben. Ez a blog nem hivatalos beszámoló, így nem a fontosabb, hanem az érdekesebb, viccesebb események kapnak benne prioritást.

Friss topikok

  • G890707: *fogok :D (2009.03.21. 18:29) 2009. 01. 07.
  • :D na ez én vagyok :D: nah:d wehehhehehhehhehhehhehehhehehehhehhe ezen nevettem:D (2008.12.11. 09:44) 2008. 12. 07.
  • Zölike: Egyébként jelenleg gyengélkedek,szóval SAJNOS nem tudok suliba menni:D (2008.12.02. 18:10) 2008. 12. 02.
  • Defender9702: Valóban klassz lehetett a királyi sirban! rémületedben röhögsz ennyire a képen? anya (2008.10.03. 20:01) 2008. 09. 21.
  • :D na ez én vagyok :D: Sztem mára eleget írtam:D el is fáradtam jaaaaa vicc: Mi az piros és árt a fogaknak??????? (tégla)... (2008.09.16. 16:21) 2008. 09. 14.

Linkblog

2008. 09. 16.

2008.09.19. 19:09 G890707

A mai nap normál munka rendben zajlott. Angolórán a mondatokat németül kezdtem el, és magyarul fejeztem be. A körülöttem ülök meg nevettek. :) I think the last one ist sehr gut, und ich werde es... :D szal nem csodálom :) Az a gond hogy bár a tanár tökéletes kiejtéssel beszél, a gyerekek viszont német akcentussal. A gyerekek is sokat beszélnek, én pedig sokat hallgatom őket + németül is beszélek, így valahogy rámragad az angol, német akcentusa. :S Ez nem jó.. Matek órán sorozatokat veszünk az előző évi tankonyvből. Délután bementünk igazgató úrhoz és befizettük az internet díját ill. be szerettük volna fizetni két havi tandíjat, de a néni, aki már egyszer ordibált velünk, ott volt és csunyán nézett ránk... AZ IRODÁBA NEM SZABAD BEMENNI DU. ! :D Amikor ezt kimondta a kezem épp az ajtó felülete felett lebegett, kopogásért epedezve... Mert ugye ig.úr utasított, hogy menjünk le az irodába MOST. :) Na fene se tudja... Visszajövünk holnap de. gondoltuk... Délután találkoztunk Évivel. Amikor Hallo-val köszönt, azt mondtam: Nem Hallo! Hello! :D Mintha a hello olyan magyar lenne... :) Később elmondta, hogy ő tudta, hogy itt vannak rajta kívül magyarok, sőt képet is látott rólunk. Pedig mi meg akartuk viccelni... C!  :D Arra készültünk hogy cseheknek adjuk ki magunkat. :) Estefele elhívott minket a belvárosba. Ott találkoztunk másik két egyetemistával, akik ERASMUS-szal jöttek ki. Vártunk további emberkékre, de miután nem jöttek, elindultunk nélkülük. Betértünk egy maci figurás helyre, amit először játékboltnak néztünk... Később kiderült, hogy kocsmaféleség. Mivel csak férfiak voltak bent, először félve mentünk be :D De később bejött egy csapat nevetgélő kamaszlány, akik a rádióval együtt énekeltek eddát meg német slágereket... szal megnyugodtunk. :) Nagyon érdekes volt a távozás, mivel a csapos, miután több alkalommal feltöltötte az asztalunkat ingyen chips-szel, és meghívott minket italra ... :D már ennyi elég lenne.. DE a kimenetnél + a kezünkbe nyomott néhány sárga cetlit, amelyek mindegyike egy-egy ingyen italra jogosít fel. :)

 

 

 

 

A képen látható a sárga "italkártya" , mellette pedig egy buszjegy. ... Ja hogy miért? Hát ő nemtom.. mert JÉÉ ilyen egy buszjegy itt?? :D Meg mert nagy az üres hely :)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://salzburg.blog.hu/api/trackback/id/tr2671880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása