Egy tanév Salzburgban

A Kecskeméti Piarista Gimnázium jóvoltából egy évet Salzburgban tölthetek a Jézus szíve misszionáriusok magángimnáziumában. Az itt eltöltött időről számolok be, lehetőleg minél sűrűbben. Ez a blog nem hivatalos beszámoló, így nem a fontosabb, hanem az érdekesebb, viccesebb események kapnak benne prioritást.

Friss topikok

  • G890707: *fogok :D (2009.03.21. 18:29) 2009. 01. 07.
  • :D na ez én vagyok :D: nah:d wehehhehehhehhehhehhehehhehehehhehhe ezen nevettem:D (2008.12.11. 09:44) 2008. 12. 07.
  • Zölike: Egyébként jelenleg gyengélkedek,szóval SAJNOS nem tudok suliba menni:D (2008.12.02. 18:10) 2008. 12. 02.
  • Defender9702: Valóban klassz lehetett a királyi sirban! rémületedben röhögsz ennyire a képen? anya (2008.10.03. 20:01) 2008. 09. 21.
  • :D na ez én vagyok :D: Sztem mára eleget írtam:D el is fáradtam jaaaaa vicc: Mi az piros és árt a fogaknak??????? (tégla)... (2008.09.16. 16:21) 2008. 09. 14.

Linkblog

2008. 09. 25.

2008.10.07. 10:31 G890707

Olyan gyorsan telik az idő itt, hogy azt sem tudom hol áll a fejem. A mai nap elég fáradtságosan telt. Szép napunk volt. Hittan órára el kellett  olvasni 10 oldalnyi szöveget egy könyvből, amit P. Arthur egy hétre feladott. A szöveget elolvastam, de nem mindent értettem sajnos, mert elég bonyolult teológiai szöveg volt. A fizika óra kellemes meglepetést okozott. Tesi órán jól kifárasztottak minket XD Ezt a játékot be kéne vezetni nálunk is. Nem ismertem... Először csak olyasmiket csináltunk, hogy mindenki becsukja a szemét... aztán következő variációk. Párokat alakítunk az egyik elkalauzolja a másikat a terem egyik pontjába, aztán közös megegyezésen alapuló jellel, hívogatja. Én huhogtam.. :D, de ez sajnos nem vált be. :) Ádám tapsa viszont hallható volt. :)
Egyesek üvöltöttek mint egy gorilla, mások verték a falat. Úgy néztünk ki mint egy rakás beteg a szomszédos elmegyógyintézetből :) De azért vicces volt. Ezután a vaksi vállérintgető jött, amikor a párod valamelyik vállának érintésére, neki kötelessége 90 fokkal az adott irányba fordulni. Persze neki van csukva a szeme, nem nekem. :) Aztán ugyanilyen irányítgatás csak a hátra helyezett tenyér segítségével. :P A végén pedig, ami megkoronázta az órát... A KIDOBÓÓÓÓ :D Ebbe mindenki beleizzadt tényleg. A játék nem pusztán kidobó volt, hanem egy adjkirálykatoonáááátszerű játék :) Adott a két térfél, ahol két darab szertornában használatos, tologathatós szekrény van. Ez a "vár". A gyerkőcök elbújhatnak a vár mögött, ha éppen még nem halottak. Akit megdobnak az leül. :) A halottak arra várnak, hogy a két szanitéc elvonszolja őket a hátsó falig, mert akkor újra feléledhetnek. Ha a szanitéc találatot kap, akkor le kell mennie a pályáról. Így csak kétféleképpen lehet győzni. Meglövöd a két szanítécet, aztán a többieket is, mivel nincs ki felélessze őket, vagy a többieket lövöldözöd és eközben a szanitécek próbálják menteni őket, így meglövöd a szanitéceket is. :) ( Mivel a szanítécek folyamatosan a "várban" bújkálnak )

Szólj hozzá! · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://salzburg.blog.hu/api/trackback/id/tr62700812

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: taruhan judi bola online 2018.04.15. 18:57:53

Blank adp payroll stubs - xuajajk

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása