Egy tanév Salzburgban

A Kecskeméti Piarista Gimnázium jóvoltából egy évet Salzburgban tölthetek a Jézus szíve misszionáriusok magángimnáziumában. Az itt eltöltött időről számolok be, lehetőleg minél sűrűbben. Ez a blog nem hivatalos beszámoló, így nem a fontosabb, hanem az érdekesebb, viccesebb események kapnak benne prioritást.

Friss topikok

  • G890707: *fogok :D (2009.03.21. 18:29) 2009. 01. 07.
  • :D na ez én vagyok :D: nah:d wehehhehehhehhehhehhehehhehehehhehhe ezen nevettem:D (2008.12.11. 09:44) 2008. 12. 07.
  • Zölike: Egyébként jelenleg gyengélkedek,szóval SAJNOS nem tudok suliba menni:D (2008.12.02. 18:10) 2008. 12. 02.
  • Defender9702: Valóban klassz lehetett a királyi sirban! rémületedben röhögsz ennyire a képen? anya (2008.10.03. 20:01) 2008. 09. 21.
  • :D na ez én vagyok :D: Sztem mára eleget írtam:D el is fáradtam jaaaaa vicc: Mi az piros és árt a fogaknak??????? (tégla)... (2008.09.16. 16:21) 2008. 09. 14.

Linkblog

2008. 09. 26.

2008.10.07. 10:35 G890707

A mai nap egész jó volt. Reggel rajzórán egy másik csoportba mentem be, ahol öcsém volt partnerdiákja is van. Mivel Ausztriában a hétvégén tudják meg a választások eredményét, ezért a feladatunk az volt, hogy készítsünk egy plakátot, amin a saját arcunk van, és valamely politikai párt vezetőjeként állítsuk be magunkat. Hirtelen sokaknak szélsőséges, vagy ami mégjobb, értelmetlen célokat kitűző pártok jutottak eszükbe. :D Az osztályban tanár úr egy könyvet adott körbe, amiben egy művész, adolf hitler pártreklámait figurázza ki. A könyv elég mókás volt. Az osztályban továbbá körbejárt, egy fényképezőgéppel felszerelt diák, aki mindenkiről  arcképfotót készített. A fotókat pillanatokon belül kézhez kaptuk, a gyerkőcök pedig már vágták is ki saját fejecskéjüket a papírból és egyúttal ragasztották is fel az A3-as lapra. Van akinek csak annyira tellett, hogy legalizáld a füvet párt.. :D Minden ötlet valamit tükröz. Például én nem írtam semmit. :) ... :D Én úgy gondoltam, ha rajz óra van, hát rajzolok. :) Lerajzoltam magamat, de nem született döntés, milyen párt legyen. Először az jutott eszembe, hogy Lehre Kindergarten Weltweit ( LKW = Teherautó :D ), azaz üres óvodák világszerte.. :) Hogy mi a szlogen?? "Mi felneveljük gyerekét! Az óvoda fogalmát megváltoztatjuk!" :D Aztán elgondolkoztam rajta, hogy egy ország pártja mit akar világszerte?? :) De eszembejutott hogy az ESZME a lényeg, mert az internacionális. XD .... Tanítás után Éva elhívott minket ismerőseinek ismerőseihez és csoporttársaihoz. Érdekes buli volt. Lengyelek, finnek, osztrákok, franciák, spanyolok, svájciak, dánok, magyarok és még egy olasz úriember vett részt a bulin. Mindenki mindenkit tanított káromkodni. A bo***eg viszont internacionálissá vált. Igen ó-val mondták. :D A lengyeleknek nagyon megtetszett a nyelvünk. Én (mivel spanyolt kezdtem tanulni) csillogtattam az összesen kb. 100 szót, aminek a felét autodidacta szedtem össze. :D Gipsy Kings dalszöveg részleteket és hasonlókat. :) A spanyol emberke oktatott nekem pár szót. :P A buli összességében nagyon tetszett, jó hangulatban telt. :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://salzburg.blog.hu/api/trackback/id/tr76700819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása