Egy tanév Salzburgban

A Kecskeméti Piarista Gimnázium jóvoltából egy évet Salzburgban tölthetek a Jézus szíve misszionáriusok magángimnáziumában. Az itt eltöltött időről számolok be, lehetőleg minél sűrűbben. Ez a blog nem hivatalos beszámoló, így nem a fontosabb, hanem az érdekesebb, viccesebb események kapnak benne prioritást.

Friss topikok

  • G890707: *fogok :D (2009.03.21. 18:29) 2009. 01. 07.
  • :D na ez én vagyok :D: nah:d wehehhehehhehhehhehhehehhehehehhehhe ezen nevettem:D (2008.12.11. 09:44) 2008. 12. 07.
  • Zölike: Egyébként jelenleg gyengélkedek,szóval SAJNOS nem tudok suliba menni:D (2008.12.02. 18:10) 2008. 12. 02.
  • Defender9702: Valóban klassz lehetett a királyi sirban! rémületedben röhögsz ennyire a képen? anya (2008.10.03. 20:01) 2008. 09. 21.
  • :D na ez én vagyok :D: Sztem mára eleget írtam:D el is fáradtam jaaaaa vicc: Mi az piros és árt a fogaknak??????? (tégla)... (2008.09.16. 16:21) 2008. 09. 14.

Linkblog

2008. 10. 16.

2008.10.20. 16:42 G890707

Tesi órán hatalmas kb. 60 cm sugarú labdával "fociztunk". Ez kb. úgy nézett ki hogy a szabály szerint a szemközti falhoz kell hozzáérnie a labdának, de valójában ezt úgy kiviteleztük, hogy a labdát belerúgtuk a tömegbe, és akkor jött a kuglieffektus. :D Ezután trambulinról kellett szőnyegre ugrani nekifutásból. VOlt olyan mutatvány is amikor 180 ill. 360 fokot kellett pördülni. Ha lányok is lettek volna, balerinák lettek volna. De így csak Michael Jacksonok lettünk. XD Chik-chikaa :P ... Miután ezt bevégeztük, a banda fele a műfűre ment ki az udvarra ( ahova én takonnyal teli fejjel ezúttal nem mentem ki a rosszidőbe ), a másik bent maradt kidobózni. Amikor megkérdeztem Fuchsot, hogy megy-e a műfűre "Kunstrasen" , ő "Rosteisen"-nek azaz rozsdásvasnak értette. XD Furán nézett rám, hogy mit akarok én a rozsdás vassal. :D De aztán megértette. :) A kidobó ezúttal szanitéc nélkül volt, de a pálya körül "szellemtér volt" a kidobottak számára. Így elég érdekessé tette. :) ... Tanár úr mobilja megcsörrent, a tipikus jódlizós tiroli zenével, erre egy pár osztálytárs felsikongatott : JIHHHÁÁÁÁÁ :D
... Este vacsoránál a gyanús cseh srác nagyon sokat evett. Olyan sokat, hogy eddig is feltűnően sok volt, de most már nem csak nekem, hanem Thomasnak is. Erre Thomas agya kiadta a választ: "Valószínűleg teletömi a mellékgyomrát, majd felvonszolja a tápláló eledelt a szobájába, és felöklendezi a kicsinyeinek, akik az ágya alatt laknak."  :D Na ezt adja össze vki. XD

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://salzburg.blog.hu/api/trackback/id/tr24723283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása