Egy tanév Salzburgban

A Kecskeméti Piarista Gimnázium jóvoltából egy évet Salzburgban tölthetek a Jézus szíve misszionáriusok magángimnáziumában. Az itt eltöltött időről számolok be, lehetőleg minél sűrűbben. Ez a blog nem hivatalos beszámoló, így nem a fontosabb, hanem az érdekesebb, viccesebb események kapnak benne prioritást.

Friss topikok

  • G890707: *fogok :D (2009.03.21. 18:29) 2009. 01. 07.
  • :D na ez én vagyok :D: nah:d wehehhehehhehhehhehhehehhehehehhehhe ezen nevettem:D (2008.12.11. 09:44) 2008. 12. 07.
  • Zölike: Egyébként jelenleg gyengélkedek,szóval SAJNOS nem tudok suliba menni:D (2008.12.02. 18:10) 2008. 12. 02.
  • Defender9702: Valóban klassz lehetett a királyi sirban! rémületedben röhögsz ennyire a képen? anya (2008.10.03. 20:01) 2008. 09. 21.
  • :D na ez én vagyok :D: Sztem mára eleget írtam:D el is fáradtam jaaaaa vicc: Mi az piros és árt a fogaknak??????? (tégla)... (2008.09.16. 16:21) 2008. 09. 14.

Linkblog

2008. 10. 18.

2008.11.08. 15:24 G890707

Reggel várt a reggeli és a kedves mosolygós banda. :) Petronella nővér aki nagymamám testvérére emlékeztetett. És a többi aranyos öreg néni és bácsi. Már fél nyolc tájékán elindultunk. Gyönyörű napsütéses időt fogtunk ki. Már az utcán elindulva nagyon meredeknek tűnt a talaj egy idő után. Természetesen nehéz bakacsanban másztuk a hegyet, mert így nem lett volna poénos. :) A cél 1645 m volt. A völgytől számítva ez igen nagy magasságban van. Ahogy reggel felnéztem a csúcsokra, némelyiken még hó is volt. Persze később a hófoltok eltűntek, ahogy egyre inkább kisütött a Nap... Ahogy egyre feljebb értünk, egyre meredekebb lett a talaj. Már azt hittem elveszik a lábam alól. :) ... Az első megállónál, betértünk egy pici templomba, aztán a templom melletti éltető jéghideg friss kútvízből ittunk ill. töltöttük meg üvegeinket.  Haladtunk fel a magasba a törpefenyők közé. Majd legfelül már csak zöldellő legelőket lehetett látni. Egy-két helyszínen életveszélyes utunk volt, de nagy nehezen felkapaszkodtunk.  Mire felértünk kiment belőlünk a szusz. Egy kis kunyhónál pihentünk meg. Elővettük a gyümölcsöket. ( Nem hiába cipeltük fel :D ) És elkezdtünk lakmározni. Egy jó óra elteltével, elindultunk lefelé, hegyikecske módjára baktattunk a meredek lejtőkön. Rengeteg gleccser mellett mentünk el, ami tele volt sziklákkal. ... Amikor leértünk ( és mi alföldi gyerekek újra élveztük lábunk alatt a vízszintest :D ) nagyon megörültünk. Hazasétáltunk, ahol már az ebéd várt készenlétben. Mintha kicseréltek volna... a koszos büdös ruhákat levetettük, megfürödtünk, megszáradtunk és ebédeltünk. Ebéd után pedig alvás. Soha nem aludtam még ilyen jót. :) ... Estefelé kimentünk a városba. Megnéztük a műlesiklópályát. Már két téliolimpia helyszínéül is szolgált ez a város. A műlesiklóhoz vezető úton, összeakadtunk egy autókonvojjal, amiben az ifjú párnak dudáltak. Egész extrém járgányok is voltak. A hangerő elmaradhatatlan. :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://salzburg.blog.hu/api/trackback/id/tr70757284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása