Egy tanév Salzburgban

A Kecskeméti Piarista Gimnázium jóvoltából egy évet Salzburgban tölthetek a Jézus szíve misszionáriusok magángimnáziumában. Az itt eltöltött időről számolok be, lehetőleg minél sűrűbben. Ez a blog nem hivatalos beszámoló, így nem a fontosabb, hanem az érdekesebb, viccesebb események kapnak benne prioritást.

Friss topikok

  • G890707: *fogok :D (2009.03.21. 18:29) 2009. 01. 07.
  • :D na ez én vagyok :D: nah:d wehehhehehhehhehhehhehehhehehehhehhe ezen nevettem:D (2008.12.11. 09:44) 2008. 12. 07.
  • Zölike: Egyébként jelenleg gyengélkedek,szóval SAJNOS nem tudok suliba menni:D (2008.12.02. 18:10) 2008. 12. 02.
  • Defender9702: Valóban klassz lehetett a királyi sirban! rémületedben röhögsz ennyire a képen? anya (2008.10.03. 20:01) 2008. 09. 21.
  • :D na ez én vagyok :D: Sztem mára eleget írtam:D el is fáradtam jaaaaa vicc: Mi az piros és árt a fogaknak??????? (tégla)... (2008.09.16. 16:21) 2008. 09. 14.

Linkblog

2008. 12. 03.

2008.12.04. 11:52 G890707

Semmi érdekes nem történt ma. Nagyon szép volt az idő. Kivasaltam másfél tonna mosott ruhát. ... Vacsinál megmondtam ig. úrnak, mikor megyek haza. Ezt továbbra sem írom ki a blogra. :P HIHI Engedélyt kaptam a hazaútra, a megbeszélt időpontban. :) ...  Este Évával filmeztünk és kakaóztunk. :) Clemens közölte, hogy egy Mikulásos verset kell írnunk a kicsiknek. :P Gebhard, akit csak adakozónak hívunk, - ( Ugyanis a neve ógermánul ezt jelenti. ) ( Mellesleg: Kiköpött úgy néz ki, mint volt osztálytársam, Veres Ádám. Igazából nagyon sok mindenkinek megtaláltam már a "klónját" itt. Csinálok is majd egy képes összeállítást azt hiszem. :P ) - megmutatta a számológépét. Ami jócskán harmincezer forint felett van. Ekkor elmagyarázta, hogy nem kellett volna ilyen drága, ő csak azért vette ezt a drágábbat ( Amin USB port is van! ), mert lehet rajta akár játszani is. XD Ő pedig szereti a tetrist. :D Ezen jót nevettünk Évával.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://salzburg.blog.hu/api/trackback/id/tr7803615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása