Egy tanév Salzburgban

A Kecskeméti Piarista Gimnázium jóvoltából egy évet Salzburgban tölthetek a Jézus szíve misszionáriusok magángimnáziumában. Az itt eltöltött időről számolok be, lehetőleg minél sűrűbben. Ez a blog nem hivatalos beszámoló, így nem a fontosabb, hanem az érdekesebb, viccesebb események kapnak benne prioritást.

Friss topikok

  • G890707: *fogok :D (2009.03.21. 18:29) 2009. 01. 07.
  • :D na ez én vagyok :D: nah:d wehehhehehhehhehhehhehehhehehehhehhe ezen nevettem:D (2008.12.11. 09:44) 2008. 12. 07.
  • Zölike: Egyébként jelenleg gyengélkedek,szóval SAJNOS nem tudok suliba menni:D (2008.12.02. 18:10) 2008. 12. 02.
  • Defender9702: Valóban klassz lehetett a királyi sirban! rémületedben röhögsz ennyire a képen? anya (2008.10.03. 20:01) 2008. 09. 21.
  • :D na ez én vagyok :D: Sztem mára eleget írtam:D el is fáradtam jaaaaa vicc: Mi az piros és árt a fogaknak??????? (tégla)... (2008.09.16. 16:21) 2008. 09. 14.

Linkblog

2008. 09. 08.

2008.09.08. 21:59 G890707

A gyors reggeli után Ádámmal kisétáltunk a városba. Nehézkes volt az utunk befelé a térkép miatt. A központban sétálgattunk, majd elértünk az egyik pályaudvarra. Ahol jegyet vettünk, de egyből 5-öt is mert 5-ösével adták. Felültünk a buszra. Megkérdeztem egy jódlis öreg úrt, mellé ülhetek-e. Erre ő motyogott valamit, ezért helyet foglaltam. :D A buszon két lány minket bámult. Az arcukról az volt leolvasható, hogy azt gondolják mi óarámiul beszélünk. 11:44-kor érkeztünk meg az Ojrópark mellé.

45-kor bent voltunk és mosolyogva üdvözölték a precizitást :) Az ebédnél 3 evőtársunk támadt. Egyikőjük a gondnok. Délután nem mentünk ki a városba a tervezettek szerint. Mivel délelőtt lejártuk a maradék lábunkat is.

L. atya megkért minket, hogy vacsora után segítsünk neki italosdobozokat pakolni. A pakolás után megjutalmazott minket Stiegl-el. A vacsoránál kapott banán Ádám zsebében maradt, az italos dobozok sikeresen kibelezték a banánt a zsebben. Béke poraira. Ezzel be is következett az első mosás és vasalás. L. atya szerint ezután meg kell enni a nadrágot is. :) Túl nagy a csend...

 

 Untersberg ( a másik oldala németo. )

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://salzburg.blog.hu/api/trackback/id/tr13660973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása