Egy tanév Salzburgban

A Kecskeméti Piarista Gimnázium jóvoltából egy évet Salzburgban tölthetek a Jézus szíve misszionáriusok magángimnáziumában. Az itt eltöltött időről számolok be, lehetőleg minél sűrűbben. Ez a blog nem hivatalos beszámoló, így nem a fontosabb, hanem az érdekesebb, viccesebb események kapnak benne prioritást.

Friss topikok

  • G890707: *fogok :D (2009.03.21. 18:29) 2009. 01. 07.
  • :D na ez én vagyok :D: nah:d wehehhehehhehhehhehhehehhehehehhehhe ezen nevettem:D (2008.12.11. 09:44) 2008. 12. 07.
  • Zölike: Egyébként jelenleg gyengélkedek,szóval SAJNOS nem tudok suliba menni:D (2008.12.02. 18:10) 2008. 12. 02.
  • Defender9702: Valóban klassz lehetett a királyi sirban! rémületedben röhögsz ennyire a képen? anya (2008.10.03. 20:01) 2008. 09. 21.
  • :D na ez én vagyok :D: Sztem mára eleget írtam:D el is fáradtam jaaaaa vicc: Mi az piros és árt a fogaknak??????? (tégla)... (2008.09.16. 16:21) 2008. 09. 14.

Linkblog

2008. 12. 08.

2008.12.09. 00:37 G890707

Húha a bácsi nagyon félre érthetett valamit, amikor a jegyet vásároltam tőle a pályaudvaron, mert nem arra a dátumra kaptam jegyet, amikorra kértem. Erre tegnap este jöttünk rája. :) Most akkor vagy az volt a baj, hogy a bácsi fülibe volt valami herkenytű, és emiatt nem hallott, vagy az hogy én nem mondtam elég hangosan, hogy a nem kinyitott nyílás miatt, a hangom az üvegablakon keresztülhatoljon. :D Ki tuggya? Én nem. :) Mindenesetre bebicikiztem a városba és kicseréltettem a jegyet. Odaadom az eladónak. Azt mondja NO PROBLEM cserélem is má. Nyomtató bekapcs... Jön ki a jegy... Előveszi a nagy fekete filcet, hogy majd áthúzza a régi jegyet, meg ráírogat valamit. Erre az új jegyre ír rá. :D Mögöttem állók nevetnek a sorban... Nincs gond, nyomtat újat... Jön ki a jegy, de sajnos nem jól tépi le a papírt, így beleszakít a jegybe. :D HÁH Ez már vicces volt. :) Jön a harmadik. ( Három a magyar igazság :P ) A harmadikkal sikeresen véghez viszi a kívánt műveletet, és áthúzza a jegyet. Persze itt 9-est ír a jegyre. Aztán felnéz... ÁCH hülyeség! Átsatírozza XD Na ezen már majdnem sírtam. D':

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://salzburg.blog.hu/api/trackback/id/tr54812400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása