Egy tanév Salzburgban

A Kecskeméti Piarista Gimnázium jóvoltából egy évet Salzburgban tölthetek a Jézus szíve misszionáriusok magángimnáziumában. Az itt eltöltött időről számolok be, lehetőleg minél sűrűbben. Ez a blog nem hivatalos beszámoló, így nem a fontosabb, hanem az érdekesebb, viccesebb események kapnak benne prioritást.

Friss topikok

  • G890707: *fogok :D (2009.03.21. 18:29) 2009. 01. 07.
  • :D na ez én vagyok :D: nah:d wehehhehehhehhehhehhehehhehehehhehhe ezen nevettem:D (2008.12.11. 09:44) 2008. 12. 07.
  • Zölike: Egyébként jelenleg gyengélkedek,szóval SAJNOS nem tudok suliba menni:D (2008.12.02. 18:10) 2008. 12. 02.
  • Defender9702: Valóban klassz lehetett a királyi sirban! rémületedben röhögsz ennyire a képen? anya (2008.10.03. 20:01) 2008. 09. 21.
  • :D na ez én vagyok :D: Sztem mára eleget írtam:D el is fáradtam jaaaaa vicc: Mi az piros és árt a fogaknak??????? (tégla)... (2008.09.16. 16:21) 2008. 09. 14.

Linkblog

2008. 09. 10.

2008.09.10. 22:00 G890707

A reggelin azt tapasztaljuk, hogy az csupán fél adag. Mintha már megdézsmálták volna.

A mai nap az érkezők és a nachprüfungosok napja. Nicsak kit látnak szemeim? Már itt is van a két évvel ezelőtti testvérdiákom. Neki latinból szükséges pótvizsgát tennie.

A szinten takarítónő jelent meg, aki dialektusban köhög. :) Egy idő után megjelentek a többiek is.
A csehországból érkezett cserediákok egyike kiköpött osztálytársam a nevelőtanár pedig közös megegyezés alapján Bobby a Dallasból. :) Miután a csehek anyukája azt hitte az egyik őslakos salzburgi diákra, hogy ő a magyar cserediák és megdícsérte annak németnyelvtudását, jót mosolyogtunk. A végén hozzátettem, hát azért tényleg jól tud na. :) Bobby sokat mosolygott és örömmel fogadott minket. Az egyik ilyen mosoly közben a folyosón elment az áram, aztán amikor visszajött azt láttam, hogy a 2. osztályos ( 11 éves ) bajor kisfiú a főkapcsolónál áll, hátul összekulcsolt kézzel és dülöngél. Vajon mi történhetett? :) Az egyik cseh fiú nagyon idegesnek látszott, ezért megkérdeztem jól van-e, van-e honvágya. Azt mondta már most van, pedig csak pár perce mentek el a szülei. Később azt mondta 3 napig marad. HÁROM NAPIG? Hát én karácsonyig itt vagyok ő meg izgul a 3 napja miatt... XD Az első vacsora a normál környezetben, a többi sráccal.
Este átjött Johannes, aki New Yorkban született, Latin-amerikában is lakott és most müncheni. Így mindhárom nyelvből anyanyelvi. Picit boroztunk, gitároztunk. 8 Stunde Arbeit, 8 Stunde Ruhe und 8 Stunde Unterhaltung... Johannes, akit 2 évvel ezelőttről ismertem, bemutatkozott, de amikor kimondtam a nevem egyből észhezkapott... óóó máté :D nem ismertelek meg. Megváltoztál.. hát igen :) Vicces szituáció.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://salzburg.blog.hu/api/trackback/id/tr25660977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása