Egy tanév Salzburgban

A Kecskeméti Piarista Gimnázium jóvoltából egy évet Salzburgban tölthetek a Jézus szíve misszionáriusok magángimnáziumában. Az itt eltöltött időről számolok be, lehetőleg minél sűrűbben. Ez a blog nem hivatalos beszámoló, így nem a fontosabb, hanem az érdekesebb, viccesebb események kapnak benne prioritást.

Friss topikok

  • G890707: *fogok :D (2009.03.21. 18:29) 2009. 01. 07.
  • :D na ez én vagyok :D: nah:d wehehhehehhehhehhehhehehhehehehhehhe ezen nevettem:D (2008.12.11. 09:44) 2008. 12. 07.
  • Zölike: Egyébként jelenleg gyengélkedek,szóval SAJNOS nem tudok suliba menni:D (2008.12.02. 18:10) 2008. 12. 02.
  • Defender9702: Valóban klassz lehetett a királyi sirban! rémületedben röhögsz ennyire a képen? anya (2008.10.03. 20:01) 2008. 09. 21.
  • :D na ez én vagyok :D: Sztem mára eleget írtam:D el is fáradtam jaaaaa vicc: Mi az piros és árt a fogaknak??????? (tégla)... (2008.09.16. 16:21) 2008. 09. 14.

Linkblog

2008. 09. 18.

2008.09.23. 22:52 G890707

A mai nap elég sivár, semmittevős nap volt. Na de ma volt az elsssőőőőő spanyolóóóraaa :D
Elég érdekesen zajlik az első óra.. Már az első perctől fogva, folyékony spanyolul akart hozzánk beszélni a tanár nő. Me llamo Clara. Y tú?? - mondta, és rám nézett. Én pedig kisvártatva: Me llamo Máté. Természetesen Martin-nak érti ... :D Mer mi másnak értené. Voltam Marty, Mati, Matheos, Matthew, Mathe.. és most Martin. :) Elég szigorúnak nézett ki így első látszatra ez a tanár. Folyamatosan a szabályait hajtogatta. De ami aranyos benne, hogy ő smiley-val osztályoz ( ezek kis nevető fejek ) a nagy vigyor az 1-es ( legjobb jegy ) egyre kisebb vigyor, egyre rosszabb..
1 :D
2 :)
3 :S
4 :(
5 :I
A gyerkőcök egyből fel akarták cserélni a 4-est és az 5-öst. Én is ezen gondolkoztam. A tanárnő azonban kijavította őket, mondván az 5-ös szája egyenes mint egy minusz. ( vízszintben ) A tanárnő felszólított minket, hogy mindig pontosan, megkötött, formában adjuk be a házi dolgozatot. Ne használjunk fordító programot, ami szöveget is képes fordítani, mert szörnyű német lesz belőle... aztán rámnéz vagy MAGYAR! Ugye Martin? Én erre elnevettem magam és azt mondtam. Ja, sicher! Nem értette min nevetek, ezért megkérdezett, de egy másik srác közbe vágott: Azon nevet, hogy tanár nő Martinnak nevezi! Ő nem Martin, hanem Mati! :D Na akkor azt gondoltam magamban, hogy hagyjuk ezt az egészet. :D Mindenki úgy szólít ahogy akar. :) ... Este tartottunk egy oberstuferundot, almával az asztalon... :D  Elég nagy sziporkázás volt, azonban igazgató úr fáradt volt és aludni ment. Az ő példáját követtük mi is.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://salzburg.blog.hu/api/trackback/id/tr49678394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása