Egy tanév Salzburgban

A Kecskeméti Piarista Gimnázium jóvoltából egy évet Salzburgban tölthetek a Jézus szíve misszionáriusok magángimnáziumában. Az itt eltöltött időről számolok be, lehetőleg minél sűrűbben. Ez a blog nem hivatalos beszámoló, így nem a fontosabb, hanem az érdekesebb, viccesebb események kapnak benne prioritást.

Friss topikok

  • G890707: *fogok :D (2009.03.21. 18:29) 2009. 01. 07.
  • :D na ez én vagyok :D: nah:d wehehhehehhehhehhehhehehhehehehhehhe ezen nevettem:D (2008.12.11. 09:44) 2008. 12. 07.
  • Zölike: Egyébként jelenleg gyengélkedek,szóval SAJNOS nem tudok suliba menni:D (2008.12.02. 18:10) 2008. 12. 02.
  • Defender9702: Valóban klassz lehetett a királyi sirban! rémületedben röhögsz ennyire a képen? anya (2008.10.03. 20:01) 2008. 09. 21.
  • :D na ez én vagyok :D: Sztem mára eleget írtam:D el is fáradtam jaaaaa vicc: Mi az piros és árt a fogaknak??????? (tégla)... (2008.09.16. 16:21) 2008. 09. 14.

Linkblog

2008. 10. 09.

2008.10.13. 12:23 G890707

A mai nap absz. átlagosan telt. Hát igen.. vannak ilyen napok :D Ha ki kéne emelni valamit, az a tesióra lenne, mert nem voltam túl jól előtte, de azért szeretem a tesit és futottunk egy jót. Egy kis mozgás nem árt meg. :) Igaz hogy nálunk a futás 20x170 m 12 perc alatt, náluk meg 3 x 310 m 10 perc alatt. XD ... Aztán egy jóízűt Valley Ball-oztunk (röplabda). A meccset az nehezítette meg, hogy közben levelek hullottak a fákról és azokat kellett kerülgetni. :) Az egyik gyerek szerint, nem havazik hanem levelezik. Ez számukra olyan ütős poén volt, hogy még ebédnél is visszahallottam. :D Sajnos elmaradt a spanyolórám. :( A kedvenc órát előre bejelentetten elmarasztalták. ( :D höhö marasztal...) Délután picit szunya volt. Bartek írt MSN-en keresztül, Innsbruck-ból. Innsbruckba invitál minket, amihez nekünk nem nagyon volt kedvünk mert túl nagy kiadás lett volna. De ezt nem is kellett mondani, mivel ő maga ajánlotta fel, hogy megtéríti az utazás árát. Így már elgondolkodtunk rajta Ádámmál, majd kis hezitálás után elfogadtuk... Este 10 fele kopogott valaki az ajtón. Hát lássanak csodát. Ying az. :D Azt kérdezi, van-e kedvem átmenni hozzá sörözni. Én meg mondtam, hogy miért ne. :) Közben ettünk mézzel puffasztott rizst, :P és meséltünk egymásnak. Én meg állítottam be a linuxot a gépén. Először Ádámot is akartuk hívni, de már aludt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://salzburg.blog.hu/api/trackback/id/tr13711391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása