Egy tanév Salzburgban

A Kecskeméti Piarista Gimnázium jóvoltából egy évet Salzburgban tölthetek a Jézus szíve misszionáriusok magángimnáziumában. Az itt eltöltött időről számolok be, lehetőleg minél sűrűbben. Ez a blog nem hivatalos beszámoló, így nem a fontosabb, hanem az érdekesebb, viccesebb események kapnak benne prioritást.

Friss topikok

  • G890707: *fogok :D (2009.03.21. 18:29) 2009. 01. 07.
  • :D na ez én vagyok :D: nah:d wehehhehehhehhehhehhehehhehehehhehhe ezen nevettem:D (2008.12.11. 09:44) 2008. 12. 07.
  • Zölike: Egyébként jelenleg gyengélkedek,szóval SAJNOS nem tudok suliba menni:D (2008.12.02. 18:10) 2008. 12. 02.
  • Defender9702: Valóban klassz lehetett a királyi sirban! rémületedben röhögsz ennyire a képen? anya (2008.10.03. 20:01) 2008. 09. 21.
  • :D na ez én vagyok :D: Sztem mára eleget írtam:D el is fáradtam jaaaaa vicc: Mi az piros és árt a fogaknak??????? (tégla)... (2008.09.16. 16:21) 2008. 09. 14.

Linkblog

2008. 10. 19.

2008.11.17. 18:41 G890707

Reggel elmentünk misére. Éppen a internacionális ünnep volt. A misét az Indonéziából való atya tartotta. Aktuálisnak találta az ünnepet, mivel a kápolnálban német, osztrák, lengyel, indonéz és magyar nemzetiségű emberek is voltak. ...A mise után, az atya javaslatára,  elmentünk az innsbrucki füvészkertbe. Nézelődtünk egy egy órácskát aztán hazamentünk megebédelni. Séta közben egy cicára leltünk, aki nem igazán szívlelte hogy simogatom a hátát és mérges oroszlán módjára megsebezte áldozatát ( azaz engem :) ). Ebéd után nagy készülődésbe kezdtünk. Készülődtünk a vonathoz. A pályaudvarra jóelőre kisétáltunk, ott még ittunk egy forrócsokit. :) Majd elindultunk a vonathoz, ahol megláttam magamat. Egy kiköpött olyan embert láttam mint én, csak hát ő indián volt. :D ... Barteknak megköszöntük a meghívást, ill. vendéglátást. Aki a szokásos szöveggel jött. "Nichts zu danken.... :) .... nur bezahlen.. :D" ( Nincs mit (köszönni) csak fizetni! ) .... aztán felszálltunk a vonatra, ahol csak állóhely volt. Minden ülő hely le volt foglaltatva.. Megpillantottam egy kabint, ahol ugyan le volt foglaltatva két hely, de nem ült senki ott. A helyek Innsbrucktól voltak lefoglalva. Ádámmal úgy döntöttünk leülünk. Mi baj lehet belőle? Ha jön a tulajdonos, akkor felállunk. :) Így utaztunk  "hazáig".. Hazaérve bedobtam a ruháimat egyből a mosógépbe, én meg beugrottam az ágyba fürdés után. XD Oszt joccakát!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://salzburg.blog.hu/api/trackback/id/tr10774117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása