Egy tanév Salzburgban

A Kecskeméti Piarista Gimnázium jóvoltából egy évet Salzburgban tölthetek a Jézus szíve misszionáriusok magángimnáziumában. Az itt eltöltött időről számolok be, lehetőleg minél sűrűbben. Ez a blog nem hivatalos beszámoló, így nem a fontosabb, hanem az érdekesebb, viccesebb események kapnak benne prioritást.

Friss topikok

  • G890707: *fogok :D (2009.03.21. 18:29) 2009. 01. 07.
  • :D na ez én vagyok :D: nah:d wehehhehehhehhehhehhehehhehehehhehhe ezen nevettem:D (2008.12.11. 09:44) 2008. 12. 07.
  • Zölike: Egyébként jelenleg gyengélkedek,szóval SAJNOS nem tudok suliba menni:D (2008.12.02. 18:10) 2008. 12. 02.
  • Defender9702: Valóban klassz lehetett a királyi sirban! rémületedben röhögsz ennyire a képen? anya (2008.10.03. 20:01) 2008. 09. 21.
  • :D na ez én vagyok :D: Sztem mára eleget írtam:D el is fáradtam jaaaaa vicc: Mi az piros és árt a fogaknak??????? (tégla)... (2008.09.16. 16:21) 2008. 09. 14.

Linkblog

2008. 11. 29.

2008.12.02. 13:31 G890707

Az eredeti terv szerint átbicikliztem volna ma Németországba, Freilassingba, bevásárolni. Emellett ellátogattam volna a központi pályaudvarra, jegyet venni haza. Ez az elmélet. Gyakorlatban pedig, a pályaudvarból nem lett semmi, mert neten is el lehet intézni. :P A vásárlásból, meg azért nem lett semmi, mert zárva volt már az átlag bolt, amikor menni akartam. Így hát Yinggel kimentünk az Euro Parkba. Nagy megdöbbenésünkre, a parkolóban érdekes látvány tárult a szemünk elé. ... Alig jöttünk ki az aluljáró alól, halljuk hogy valami irdatlan csörömpölés, karistolás. De vajon mi lehet ez? A válasz ez: A parkolóban parkoló 30-40, körberendezett autó közt, nem volt elég hely egy busznak. Ennek ellenére a buszsofőr úgy gondolta, hogy ő majd köröz egyet. Learatta a babérokat.. Egy autót sikeresen arrébb tolt, 45 fokba a 90-ből, ill. lenyúzta az oldalát. Amikor éppen fényképeztem az esetet, már egy másik autón munkálkodott. XD Egyszerűen hihetetlen, hogy vannak ilyen emberek. :D Kihívták a rendőrséget a helyiek, az autószépítőnek. ( Végül kitalált a buszos bácsi (:   ) Hívták a rendőrbácsikat, akik intézkedtek. Szerintem az újságban is megjelenhet ez. ... Bementünk az Euro Parkba

Jéé :O Az a két autó az előbb még nem párhuzamosan állt a vonallal? :D

 

Itt a vadista szandál :   (biztos ezé kapott sárga buszt :P)

 Megette a fene.. ezt mán soha nem találják meg XD Úgy eeebújt :)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://salzburg.blog.hu/api/trackback/id/tr32799650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása