Egy tanév Salzburgban

A Kecskeméti Piarista Gimnázium jóvoltából egy évet Salzburgban tölthetek a Jézus szíve misszionáriusok magángimnáziumában. Az itt eltöltött időről számolok be, lehetőleg minél sűrűbben. Ez a blog nem hivatalos beszámoló, így nem a fontosabb, hanem az érdekesebb, viccesebb események kapnak benne prioritást.

Friss topikok

  • G890707: *fogok :D (2009.03.21. 18:29) 2009. 01. 07.
  • :D na ez én vagyok :D: nah:d wehehhehehhehhehhehhehehhehehehhehhe ezen nevettem:D (2008.12.11. 09:44) 2008. 12. 07.
  • Zölike: Egyébként jelenleg gyengélkedek,szóval SAJNOS nem tudok suliba menni:D (2008.12.02. 18:10) 2008. 12. 02.
  • Defender9702: Valóban klassz lehetett a királyi sirban! rémületedben röhögsz ennyire a képen? anya (2008.10.03. 20:01) 2008. 09. 21.
  • :D na ez én vagyok :D: Sztem mára eleget írtam:D el is fáradtam jaaaaa vicc: Mi az piros és árt a fogaknak??????? (tégla)... (2008.09.16. 16:21) 2008. 09. 14.

Linkblog

2009. 03. 12.

2009.03.23. 18:19 G890707

Reggel felkeltem, mindent a szokásos módon csináltam. 7 óra tájékán le kell slattyogni a lépcsőházban, de most olyan üresnek éreztem az épületet. Mi is van itt? .. Félálomban voltam, megpróbáltam kinyitni az ebédlő ajtaját, de nem volt nyitva. :-\ Ejj ejj Mi van már itt?? Bekopogtam Ádámhoz, de nem nyílik az ajtó.. akkor ütvefúrótól hallok vízcsobogást.. kopogok..  ajtót nyit és már dadogja is ö ö ö ö ö ma első óra elmarad sztrájk miatt, ezért reggeli fél8-kor. ÁÁÁÁÁÁ anya :D Most ezért erőlködtem??? Na mind1.. egal :-) Reggeli után leültem Georggal beszélgetni Ismét lecsupaszított napunk volt.. ma a sztrájk tett keresztbe. ... Este kimentünk Augustinerbe, hogy találkozzunk Évi ERASMUS-os barátaival. Schtammtisch ( törzsasztal ) volt. Leültünk egy helyre. Kettő katolikus amerikai lány ült az asztalvégen. Ádám egyikőjükkel nagy beszélgetésbe elegyedett. A másikójukkal pedig mi hülyültünk ( Yinggel ). :D ... A WC-nél a cuki japán csajok bekukucskáltak. :D Konnichi - wa ..  Ez férfi WC volt és egy hosszú folyosón egy sor pissoirt kell elképzelni, ahova ha ők lánylétükre benéznek.. akkor hm hm :D Mit is látnak? Na nemtom. :-) .. Ahogy kiértünk az épületből, azt hittem elhagytam a pénztárcámat. O.O  Vissza is futottam a terembe, de már amikor az ajtóhoz értem, leesett, hogy Éva eltette a ridiküljébe. :D Kifutottam és nyugodtan beültünk egy taxiba. Liefering Schönleitenstr. 1. ! Uzsgyi! :D Itthon még beültünk Lukas szobájába, amikor fürdeni ment, mert szülinapja volt márc. 8-án ( 17 lett ), és ezzel szerettük volna meglepni. ^^

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://salzburg.blog.hu/api/trackback/id/tr831020728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása