Egy tanév Salzburgban

A Kecskeméti Piarista Gimnázium jóvoltából egy évet Salzburgban tölthetek a Jézus szíve misszionáriusok magángimnáziumában. Az itt eltöltött időről számolok be, lehetőleg minél sűrűbben. Ez a blog nem hivatalos beszámoló, így nem a fontosabb, hanem az érdekesebb, viccesebb események kapnak benne prioritást.

Friss topikok

  • G890707: *fogok :D (2009.03.21. 18:29) 2009. 01. 07.
  • :D na ez én vagyok :D: nah:d wehehhehehhehhehhehhehehhehehehhehhe ezen nevettem:D (2008.12.11. 09:44) 2008. 12. 07.
  • Zölike: Egyébként jelenleg gyengélkedek,szóval SAJNOS nem tudok suliba menni:D (2008.12.02. 18:10) 2008. 12. 02.
  • Defender9702: Valóban klassz lehetett a királyi sirban! rémületedben röhögsz ennyire a képen? anya (2008.10.03. 20:01) 2008. 09. 21.
  • :D na ez én vagyok :D: Sztem mára eleget írtam:D el is fáradtam jaaaaa vicc: Mi az piros és árt a fogaknak??????? (tégla)... (2008.09.16. 16:21) 2008. 09. 14.

Linkblog

2008. 09. 13.

2008.09.13. 20:00 G890707

Ki szeretne úgy ébredni, hogy félálomban elhesegeti a szúnyogot a fejéről, de az visszaszáll oda? Azonban a szúnyog elég erőteljesen zümmög.. már-már legyez :D Én így ébredtem, de amikor felnyomtam a villanyt láttam, hogy ez már megint olyan mint a mutáns hegyi molylepke, csak ez a barátja, a mutáns hegyi szúnyog. Szerintem ennek a Biblia csak hátvakarás lett volna. Volt vagy 8 centis...  Nem tudtam leütni, olyan fürge volt. De a fényre bukott. Az nagyon bejött neki. Ezért bent lekapcsoltam a villanyt, kint a folyosón pedig felkapcsoltam. Így ő bulizhatott a fénynél, én meg alhattam tovább fél6-tól 7-ig... Ádámmál elhatároztuk már előző nap, hogy megyünk be a városba, bejelenteni magunkat ill. igényelünk a tömegközlekedésben 50% kedvezményt nyújtó kártyát. ( vonatra is jó ) Azonban az idő olyan londonias, hogy inkább bent ültünk ésső.. tanultunk?? :D Igen tanultunk, mert németül beszéltünk egymással is. :) Gebhard oszt. társam azt mondta a szintünkre érkezik egy magyar egyetemista lány. Már nagyon várjuk, hogy talizzunk más magyarral is mert 1 hete csak egymástól hallunk magyar szót. :P Az egyik cseh srác megkért, vegyek meg neki egy játékot, mert ő még csak 14 és a játék 18+ ... mondtam rendben.. Utána ragaszkodott hozzá, hogy meghívjon a McDonaldsba.  A  McDonalds olyan "otthonias" lehet a cseheknek.. :D Sosem járok mekibe mert egyrészt a kaja szerves anyagot nem tartalmaz, másrészt a kaja szerves ízt sem tartalmaz. Még kinézetre is szinti. :D Később beugrottunk a SATURN-ba ( elektr. szak. üzl. ) fejhallgatót és elosztót venni. A csehek ekkorra már olyan éhesek lettek, hogy ők a vacsit sem várták meg, hanem ismét mekibe mentek és fél mázsa cuccot vettek.. Nem is csodálkozok rajtuk, miután 65 Euróért vettek ásványvizet :D Én is vettem csak én 0,59 Euróért.. :P HA- HA Estefelé P. Arthur bevezetett a templomba és megkért, hogy a vasárnapi misén ministráljunk. Meg mutatta mit kell csinálni. Itt a ministrálás megmosolyogtató, ugyanis ha felhúzok egy fehér ruhát, egy zsinórt a derekamra kötök és egy keresztet veszek a nyakamba, majd beülök a pap mellé, akkor ministráltam. :D Csak semm boröntögetés, kézmosás, lapozás, pakolás.. :) De sok éneklés és ülés/térdelés. Kedves ministránsok! A sekrestyeajtó mellett egy nyomógombos beléprendszer van XD Agyam eldobom... Csak annyit mondtam: Moderne Sakristei! P. Arthur!  :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://salzburg.blog.hu/api/trackback/id/tr40662842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása