Egy tanév Salzburgban

A Kecskeméti Piarista Gimnázium jóvoltából egy évet Salzburgban tölthetek a Jézus szíve misszionáriusok magángimnáziumában. Az itt eltöltött időről számolok be, lehetőleg minél sűrűbben. Ez a blog nem hivatalos beszámoló, így nem a fontosabb, hanem az érdekesebb, viccesebb események kapnak benne prioritást.

Friss topikok

  • G890707: *fogok :D (2009.03.21. 18:29) 2009. 01. 07.
  • :D na ez én vagyok :D: nah:d wehehhehehhehhehhehhehehhehehehhehhe ezen nevettem:D (2008.12.11. 09:44) 2008. 12. 07.
  • Zölike: Egyébként jelenleg gyengélkedek,szóval SAJNOS nem tudok suliba menni:D (2008.12.02. 18:10) 2008. 12. 02.
  • Defender9702: Valóban klassz lehetett a királyi sirban! rémületedben röhögsz ennyire a képen? anya (2008.10.03. 20:01) 2008. 09. 21.
  • :D na ez én vagyok :D: Sztem mára eleget írtam:D el is fáradtam jaaaaa vicc: Mi az piros és árt a fogaknak??????? (tégla)... (2008.09.16. 16:21) 2008. 09. 14.

Linkblog

2008. 09. 17.

2008.09.22. 21:23 G890707

Szép borús reggelre ébredtünk :) No de sebaj, majd lesz naposabb... és lett :D Nagyon szépen elkezdett sütni. Arra figyeltem fel tanítás közben :P Délelőtt 3, délután 3 óra. Délelőtt 5 lett volna, dehát a francia és a latin oktatás alól mentességet kaptam. :) Bár a latin hasznomra válna..  Azé a spanyol is jó :D... ( azt meg még beszélni is lehet ) A délutáni fizika órán a fizika tanár nem fejezte be az órát időben, ezért a kísérlet nagy része a szünetre maradt. Csak az érdeklődök maradtak bent. (Mi "stréberek" is :D ) Az tetszik az itteni oktatásban, hogy nem sokat adnak le és gyorsan, hanem nagyon mérsékelten de érthetően, mindenki előtt tiszta (aki tanult ! ), minden tiszta. Érezhető a különbség. A tanítás elég hosszas volt... A délután elég gyorsan eltelt. Ádámmal bementünk igazgató úrhoz, aki félig magyar mondatokkal bombázott. Alles ist TÖKJÓ? :D Habt ihr Problemen mit den Büchern? Wir haben auch KÖNIVESBOLT... neben der IGAZSHGATHOI IRHODA. Komolyan sírógörcsöt lehet kapni. :D ... Ezekután elrohantam pár dologért Hoferbe, és este lett... Imádok embereket megkérdezni az utcán, hogy merre van ez meg az. :) Néha nem értem a választ, mivel potkója van az illetőnek és dialektusban beszél, de a kérdés mindig örömöt okoz. :P Az éjjel sokáig fent maradtunk, boroztunk.. Évi csinált nekünk salátát. :P És hajnalig röhögtünk. :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://salzburg.blog.hu/api/trackback/id/tr71676605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása