Egy tanév Salzburgban

A Kecskeméti Piarista Gimnázium jóvoltából egy évet Salzburgban tölthetek a Jézus szíve misszionáriusok magángimnáziumában. Az itt eltöltött időről számolok be, lehetőleg minél sűrűbben. Ez a blog nem hivatalos beszámoló, így nem a fontosabb, hanem az érdekesebb, viccesebb események kapnak benne prioritást.

Friss topikok

  • G890707: *fogok :D (2009.03.21. 18:29) 2009. 01. 07.
  • :D na ez én vagyok :D: nah:d wehehhehehhehhehhehhehehhehehehhehhe ezen nevettem:D (2008.12.11. 09:44) 2008. 12. 07.
  • Zölike: Egyébként jelenleg gyengélkedek,szóval SAJNOS nem tudok suliba menni:D (2008.12.02. 18:10) 2008. 12. 02.
  • Defender9702: Valóban klassz lehetett a királyi sirban! rémületedben röhögsz ennyire a képen? anya (2008.10.03. 20:01) 2008. 09. 21.
  • :D na ez én vagyok :D: Sztem mára eleget írtam:D el is fáradtam jaaaaa vicc: Mi az piros és árt a fogaknak??????? (tégla)... (2008.09.16. 16:21) 2008. 09. 14.

Linkblog

2008. 10. 08.

2008.10.13. 12:13 G890707

Borús reggelre ébredtünk, de érdekes módon percek alatt kitisztult, délutánra már Untersberg tetejéről is leolvadt a hó. Hahó :)
Reggel ettek a "zombik" a szokásos reggeliből. Én is zombi vagyok. :D Mivel latin és francia órám volt, amire nem kell bejárnom, visszafeküdhettem az ágyba. Az ágyból a takarítónő keltett ki, akinek kulcsa van az ajtómhoz, és berontott rám, mint a tatár. :D -> Én egyből vigyázzállásban pattantam ki az ágyból. :D ... Összességében a mai nap semmittevésből állt és iszonyú unalmas volt, mivel alig volt óra amire be kellett menni, meg abból is volt ami elmaradt. XD ... Délután az ablakpárkányomra, egy jólmegtermett darázs próbált meg leszállni, ha az éppen arra érkező fecske nem kapja el. Ádámnak elújságoltam, szerinte ez természetfilmbe illő jelenet. Szerintem meg vígjátékba. :D Ilyen testközelből gyors volt ez nekem...
Este még kínaiztunk egyet Ying-gel. Mivel minden szónak más a hangsúlya, egyazon szó más hangsúllyal pedig mást jelent, azért szükség van a folyamatos gyakorlásra.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://salzburg.blog.hu/api/trackback/id/tr55711376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása