Egy tanév Salzburgban

A Kecskeméti Piarista Gimnázium jóvoltából egy évet Salzburgban tölthetek a Jézus szíve misszionáriusok magángimnáziumában. Az itt eltöltött időről számolok be, lehetőleg minél sűrűbben. Ez a blog nem hivatalos beszámoló, így nem a fontosabb, hanem az érdekesebb, viccesebb események kapnak benne prioritást.

Friss topikok

  • G890707: *fogok :D (2009.03.21. 18:29) 2009. 01. 07.
  • :D na ez én vagyok :D: nah:d wehehhehehhehhehhehhehehhehehehhehhe ezen nevettem:D (2008.12.11. 09:44) 2008. 12. 07.
  • Zölike: Egyébként jelenleg gyengélkedek,szóval SAJNOS nem tudok suliba menni:D (2008.12.02. 18:10) 2008. 12. 02.
  • Defender9702: Valóban klassz lehetett a királyi sirban! rémületedben röhögsz ennyire a képen? anya (2008.10.03. 20:01) 2008. 09. 21.
  • :D na ez én vagyok :D: Sztem mára eleget írtam:D el is fáradtam jaaaaa vicc: Mi az piros és árt a fogaknak??????? (tégla)... (2008.09.16. 16:21) 2008. 09. 14.

Linkblog

2008. 10. 13.

2008.10.20. 10:21 G890707

Délután hülyültünk Évával és Ádámmal. Előző éjszaka mutattam egy kis részletet, a RRRrrr!!!!! c. francia művészfilmből. Aki nem ismerné, ez a film olyan pihentagyú angolhumorral van tele, hogy bele lehet halni. :D Aki szereti az ilyesmit az hasizomgörcsokoztafulladásoshalálban fog elhalálozni. XD ...Ying munkát ajánlott nekem, aminek az a lényege, hogy Stuttgartból ( Németo. ) érkezik egy művészlélek bácsi, akinek a fából faragott bábúit ki kell állítani. A bácsit olyan gazdag, hogy ezt az egy nap alatt elvégezhető munkát, három nap alatt végezteti el, mert neki nem lényeg a pénz, csak legyen tökéletes. XD Pl. Leteszek egy bábút a polcra aztán rábólint.. később azonban meggondolja magát és 0,73 fokkal jobbra forgatja. Ying véleménye szerint ez álommunka. :D Munka után meghívta őt a bácsi egy étterembe, ahol vacsora után közölte vele, hogy a vendége volt ill. kifizeti órabérben az étteremben elbeszélt közel 4 órát is. :D ... Beszéltünk arról, hogy Ying egyszer Bartekkel együtt ellátogathatna Magyarországra. Erre olyan reakciót kaptam: Máté! Te is Kachikamikán laksz? :D Először nem értettem, de később leesett hogy Kachikamika az Kecskemét. :D ... Gyönyörű idő volt egész nap. Már gyanús, hogy tavasz van ősz helyett. :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://salzburg.blog.hu/api/trackback/id/tr42722679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása