Egy tanév Salzburgban

A Kecskeméti Piarista Gimnázium jóvoltából egy évet Salzburgban tölthetek a Jézus szíve misszionáriusok magángimnáziumában. Az itt eltöltött időről számolok be, lehetőleg minél sűrűbben. Ez a blog nem hivatalos beszámoló, így nem a fontosabb, hanem az érdekesebb, viccesebb események kapnak benne prioritást.

Friss topikok

  • G890707: *fogok :D (2009.03.21. 18:29) 2009. 01. 07.
  • :D na ez én vagyok :D: nah:d wehehhehehhehhehhehhehehhehehehhehhe ezen nevettem:D (2008.12.11. 09:44) 2008. 12. 07.
  • Zölike: Egyébként jelenleg gyengélkedek,szóval SAJNOS nem tudok suliba menni:D (2008.12.02. 18:10) 2008. 12. 02.
  • Defender9702: Valóban klassz lehetett a királyi sirban! rémületedben röhögsz ennyire a képen? anya (2008.10.03. 20:01) 2008. 09. 21.
  • :D na ez én vagyok :D: Sztem mára eleget írtam:D el is fáradtam jaaaaa vicc: Mi az piros és árt a fogaknak??????? (tégla)... (2008.09.16. 16:21) 2008. 09. 14.

Linkblog

2008. 11. 10.

2008.11.29. 19:06 G890707

Töri órán még mindig a monachiánál tartunk XD Jó alaposak itt :P ( Vagy inkább csak elhúzzák a felületességet? :D ) A gyerkőcöknek leesett, hogy a monarchia területének több mint 50%-a volt magyarország. A tanárbácsi sajnos hívta fel rá a figyelmet, hogy Magyarországnak Horváto.-val perszonálúniós kapcsolata volt. ( Lehet nem is tudta? :P ) Megtanulták az osztrák srácok ezen kívül, hogy Burgenland ( Várvidék, Ausztria keleti területe ) nem mindig volt ám Ausztria része. Pedig annyira a szivükhöz nőtt területről van szó. Amikor kiderült, hogy teljes Szlovákia is része volt az országnak, egyszerűen letaglózta őket... Valamelyikőjük meg is kérdezte: "Szóval, ha Burgenland Mo. része volt, akkor tulajdonképpen Bécs is? " :D Na ezt megmosolyogtam. ... Angol órán a kötelezőolvasményból olvastunk. Hát nem tetszett. :D Az igazat megvallva. Amikor az elején udvarolnak egy hölgynek, akiről később kiderül, hogy kukikája is van. Akkor kicsit letettem pihenni. XD ... Aztán már ugye meg sem kellett lepődni, hogy egyre több emberről derül ki, hogy langyos...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://salzburg.blog.hu/api/trackback/id/tr40795112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása